LG 32MB17HM LED TV

LG 32MB17HM LED TV Yorumları


44 yorum yapıldı :

4.6

24 kişi 5 yıldız verdi


Yorum yapmak için tıklayınız

Yorumları yıldız sayısına göre getir :
%83 (24 kişi)
%3 (1 kişi)
%10 (3 kişi)
%3 (1 kişi)
ayrıca 15 yıldızsız yorum var



lg32mb17hm
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 01.09.2017

beklentilerimi karşıladı.

Beş Yıldız
  • • Hepsi Burada aracılığıyla, 02.06.2017

ÜRÜN KISA SÜREDE ELİME ULAŞTI. KULLANIYORUM GAYET GÜZEL VE KALİTELİ

Yanıltan resim
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 28.01.2017

Ürün smart değil, resime aldanmayın. Fakat monitör LG süper.

beğendim
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 22.01.2017

fiyat performans ürünü LG kalitesi ortada.

  • • Diğer siteler aracılığıyla, 01.01.2017

hızlı kargolama,sorunsuz teslimat, güvenilir mağaza

  • • Diğer siteler aracılığıyla, 24.12.2016

henüz çalıştırmadım ama üürün sıkıntısız geldi teşekkürler

başarılı
  • • Hepsi Burada aracılığıyla, 18.12.2016

üründen çok memnun kaldım. teşekküler hepsiburada

  • • Diğer siteler aracılığıyla, 14.12.2016

Görüntü fena değil. Biraz fazla kalın.

Tavsiye ederim.
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 11.12.2016

memnun kaldık tavsiye ederim

  • • Diğer siteler aracılığıyla, 30.11.2016

ürün iyi işimi görüyor

lg
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 16.11.2016

ürün ve gönderi için teşekkürler

GERCEKTEN PARASINI HAK EDİYOR
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 16.11.2016

TV OLARAK KULLANACAK ARKADAŞLARA BİR TANE FULL HD MİNİ UYDU ALARAK yanında uydunun HDMI kablosu olsun GERCEKTEN HD KANALLAR NET CÖZÜNÜRLÜĞÜ GÜZEL MONİTÖR ZATEN KALİTE O YÜZDEN SAĞLAM Bİ FULL HD UYDU İLE İŞİNİZİ RAHAT Bİ ŞEKİLDE GÖRÜRSÜNÜZ #_İYİ_ALIŞVERİŞLER

güzel urun çok beğendim
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 14.11.2016

urun çok iyi gerek görüntü olsun gerek kasası çok iyi teşekkürler

kaliteli ve şık bir urun.
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 08.11.2016

goruntu kalitesi net ve guzel. urun sade ve şık. daha ne olsun dersek, belki sesi daha yuksek ve dolgun olsaydi perfecto.

Karasal Anten ( tuner ) Girişi Yok
  • • Hepsi Burada aracılığıyla, 25.10.2016

Karasal Anten ( tuner ) Girişi Yok Monitörü Tv diye satıyorlar

super
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 01.10.2016

urun cok guzel bilgisayara monitor olarak aldim ve cok begendim. hoparlorleri cok hosuma gitti yuksek ve kaliteli ses veriyor

Çok iyi
  • • Hepsi Burada aracılığıyla, 25.08.2016

Hızlı ve sorunsuz teslimat teşekkürler

Çok iyi
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 23.08.2016

Çok beğendim. Hd ready olup (bu ürün full hd ve farki hissetiriyor gerçekten) içinde uydu alıcısı var diye bundan pahaliya satılan tvleri almanızdansa bunu almanızı tavsiye ederim. Hard disk, pc bağladım gayet güzel görüntü aldım. Filmlerin altyazılari falan gayet sorunsuz açılıyor. Biz tv olarak kullanıyoruz. Alacağınız uygun bi uydu alıcısıyla hem seri, hem de kaliteli tv izleyebilirsiniz. Kendinden uydu alıcılı tvlerden uzak durmanızı tavsiye ederim. Çok ama çok yavaş oluyorlar.

Ürün on numara
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 11.07.2016

Ürün son sürat geldi mağaza alakali tavsiyemdir.

güzel ve kullanışlı
  • • Hepsi Burada aracılığıyla, 09.07.2016

çok güzel bir ürün indirimden aldım. salonda kullanılabilir. renkleri ve özellikleri iyi

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 05.07.2016

çok uygun cidden baya ucuz çok tv aşığı değilseniz mutlaka bunu düşünün

LG
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 03.07.2016

Beğendim küçük odalar için ideal görüntü ses fiyat mükemmel

En ucuz LG 32" burada
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 03.07.2016

Süper ürün, uygun fiyat.

memnunum
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 19.06.2016

hafif güzel bi ürün Hd yayınlarda çok daha yüksek performans gösteriyor.Kurulumu kolay yapıldı.Scart girisi yok normak uydu direk bağlanamıyor. Hd uydu alıcısı HDMI girişinden sorunsuz bağlanabiliyor.Ben memnunum tavsiye ederim

lg32"
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 16.05.2016

lg32"magazanın iletişiminden memnunum. teşekkürler

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 13.05.2016

kullandıkça biraz zayıf ve kalitesiz ürün olduğunu belli etti

Mağaza iyi kargo felaket
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 07.05.2016

Ürün fiyatı uygun ancak anten girişleri yetersiz

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 30.04.2016

indirimden aldık çok güzel bence

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 23.04.2016

ben bi süredir evimde kullanıyorum memnunum tavsiye ederim

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 22.04.2016

mükemmel bi televizyon

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 21.04.2016

tuner girişi yok

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 21.04.2016

çok net görüntüler vermiyo arkadaşlar alcak olanlara duyrulur

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 04.04.2016

evlencek oğluma almayı düşünüyorum bence güzel bi televizyon

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 31.03.2016

eh işte yaniiii diyelim orta kalite bi tv

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 28.03.2016

çok ucuz ya bu kadara tv bulmak süpriz oldu

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 25.03.2016

fena cihaz değil

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 19.03.2016

artık monitörüde tv diye satmaya başladılar

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 13.03.2016

eh işte bu fiyata olduğu için karşılığıda fiyata göre oluyo

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 05.03.2016

bu kadar ucuza bulabildiğim için fırsatı kaçırmam

  • • Diğer siteler aracılığıyla, 01.03.2016

ürün fiyatına göre çok güzel

  • • YorumBudur.com aracılığıyla, 26.02.2016

çocuklarımın odası için almayı düşünüyorum bence güzel duruyo

tv
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 16.02.2016

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

hızlı kargo teşekürler
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 02.02.2016

paketi saglamdı yalnız kutunun içinden ayak vidası eksik çıktı nalburdan temin ettik bide fatura goremedim sanki

Kalitli Ürün
  • • Diğer siteler aracılığıyla, 21.09.2015

Fiyatına göre iyi cihaz.



Özellikler
  • Ana Özellikler

  • Ekran Boyutu 32 inch
  • Ekran Çözünürlüğü 1366 x 768
  • İzleme Açısı 178°/178°
  • Kontrast Oranı 5 M : 1
  • Parlaklık (Lümen) 250 cd/m²
  • Bağlanabilirlik

  • Çıkış Bağlantıları Kulaklık
  • Giriş Bağlantıları Komponent Girişi - Kompozit Girişi - HDMI Girişi(2EA) - USB Girişi - RCA Girişi - PC Audio Girişi
  • Genel Özellikler

  • Çözünürlük HD Ready
  • Ekran Boyutu 32 inç / 81 cm
  • Ürün Tipi LED
  • Görüntü Özellikleri

  • Görüntü Formatı 16:9
  • Ses Özellikleri

  • Ses Çıkış Gücü 2 x 5 W